بازگشت آگوئرو به ایندیپندنته

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی گفت در پایان فصل آینده به تیم دوران جوانی خود باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخیو آگوئرو ستاره 29 ساله من سیتی می خواهد قبل از اینکه فوتبال خود را به پایان برساند، به ایندیپندنته بازگردد.

آگوئرو با اشاره به این که قصد او همیشه بازگشت به ایندیپندنته بوده ،گفت: آمادگی خروج از منچستر سیتی در سال 2019 را دارد.

آگوئرو شش سال را در تیم جوانان ایندیپندنته سپری کرد و در سن 15 سالگی برای اولین بار در تیم بزرگسالان این باشگاه حضور یافت. پس از سه سال بازی در تیم اول، او به اتلتیکو مادرید منتقل شد و سپس سال 2011 به من سیتی پیوست.

این بازیکن 29 ساله تا پایان سال 2019 با سیتیزن ها قرارداد دارد، اما در قرارداد فعلی او گزینه تمدید به مدت یک سال دیگر نیز وجود دارد.

اگر چه او برای پپ گواردیولا بازیکن بسیار مهمی است، اما این ستاره آرژانتینی مایل است قبل از بازنشستگی به تیم سابق خود برگردد.

آگوئرو به خبرنگاران گفت " متوجه شدم که میلان و رئال مادرید من را می خواستند ، نمی دانم آن را کجا خوانده ام - اما آنها گفتند:" آنها فقط رویای ایندپندنته را خراب کردند.

"اما تفکر من همیشه این بوده که وقتی قراردادم با سیتی در سال 2019 به پایان برسد، به ایندیپندنته برگردم.من گزینه ای برای تمدید قراردادم با سیتی دارم که در اولویت است، اما ایندیپندنته همیشه یک گزینه است."

"هدفم این است که به تیمم بر گردم ،اکنون آنها بسیار خوب کار می کنند و امیدوارم بتوانند قهرمان شوند اما این کار آسان نیست. "

آگوئرو در حال حاضر با هشت گل،آقای گل مشترک لیگ برتر است،هرچند او پس از شکستن دنده اش در تصادف خودرو در آمستردام، فقط هشت بازی برای سیتی انجام داده است.


انتهای پیام/


آگوئرو از سیتی جدا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.