هدف دشمن ضربه زدن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان

فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: هدف دشمن ضربه زدن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی خادم فرمانده سپاه ناحیه ساری در یادواره ۱۸ شهید منطقه سروینه باغ ساری با اشاره به دشمنی آمریکا و ابرقدرت‌ها با کشورمان گفت:تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس و تامین خواسته‌های اقتصادی کشور‌های استکباری، موجب این دشمنی هاست.

وی افزود: استعمار نو در جهان از سال ۱۹۹۱ آغاز شد و کشور‌های استعماری برای غارت و چپاول سرمایه کشور‌های دیگر به مناطق مختلف دنیا، لشکرکشی کردند، اما جمهوری اسلامی ایران به عنوان نگین کشور‌های استقلال طلب جهان، مانعی برای رسیدن مستکبران به خواسته هایشان است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری به راه‌های دشمنی آمریکا و هم پیمانانش با کشورمان اشاره کرد و گفت:برجام سازی، راه اندازی فتنه‌های جدید در منطقه، استفاده از اقتصاد سرمایه داری به جای اقتصاد مقاومتی، واردات کالا به جای تولید و رواج فرهنگ مصرف گرایی و سلب اعتماد و اختلاف بین احزاب، جناح‌های سیاسی و مسئولان نظام از اهداف دشمن برای ضربه زدن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

سرهنگ خادم به مولفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا اشاره کرد و افزود: کشورمان با اقتدار معنوی شامل استکبارستیزی، مردمسالاری دینی و ولایتمداری مردم و اقتدار مادی شامل وجود نیرو‌های انسانی نخبه و مخترع و طراحی و تولید هر نوع صنعتی، حرفی برای گفتن در دنیا دارد.

وی گفت: شهدای ایران به تاسی از جانفشانی‌های امام حسین (ع) و یارانش به جبهه‌ها رفتند و با نثار خون خود، درخت انقلاب را آبیاری کردند و اسلام را زنده نگه داشتند.

وی افزود: یادواره‌های شهدا، فرصت خوبی برای تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آن‌ها و همچنین رساندن پیام آن عزیزان به نسل جوان است.

انتهای پیام/آ

هدف دشمن ضربه زدن به اقتدار ایران اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار