پلی آف جام جهانی 2018 روسیه - اروپا

ارتش سبز و سفیدها در آستانه شکستن طلسم 32 ساله

در چارچوب رقابت‌های دور رفت مرحله پلی آف جام جهانی در قاره اروپا، امشب (پنج شنبه) تیم ملی ایرلند شمالی میزبان سوئیس است.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب (پنج شنبه) رقابت های دور رفت مرحله پلی آف راه یابی به جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا آغاز می شود و در 2 دیدار مهم، تیم ملی ایرلند شمالی میزبان سوئیس است و کرواسی هم به مصاف یونان می رود.

تیم ملی ایرلند شمالی که در دور مقدماتی جام جهانی فراتر از انتظار عمل کرد و نتایج خوبی گرفت اما بازهم پایین تر از آلمان قرار گرفت و راهی مرحله پلی آف شد. ایرلند شمالی در بازی های خانگی آماری بسیار درخشان دارد و پس از مدتی طولانی، ماه گذشته در خانه مغلوب آلمان شد.

ایرلند شمالی آخرین بار سال 1986 مکزیک جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد و در گروه  D  آن مسابقات پس از برزیل و اسپانیا دوم شد و از گردونه مسابقات حذف گردید و اکنون تلاش می کند تا این طلسم 32 ساله را بشکند.

تیم ملی سوئیس نیز با هدایت پتکوویچ در 10 بازی مرحله مقدماتی 9 برد کسب کرد اما شکست مقابل پرتغال در بازی پایانی مانع از راه یابی مستقیم این تیم به جام جهانی شد و سبب شد تا این کشور راهی مرحله پلی آف شود.  سوئیس در بین تیم های حاضر در پلی آف بهترین نتیجه را در مرحله گروهی کسب کرده است و کسب نتیجه مطلوب در بازی رفت می تواند آن ها را به حضور مجدد در جام جهانی امیدوار کند.

 این 2 تیم تاکنون 4 بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن 2 برد برای ایرلند شمالی، یک برد برای سوئیس و یک تساوی بوده است.

یوهان جورو، مدافع تیم ملی سوئیس به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است و همچنین والون بهرامی هم به دلیل مصدومیت عضلات ران به احتمال فراوان این بازی را از دست می دهد.

پدی مک نایر، هافبک باشگاه ساندرلند که چند روز قبل از مصدومیت طولانی بازگشت، از سوی مایکل اونیل به تیم ملی دعوت شده است و احتمال دارد مقابل سوئیس بازی کند.

 ایرلند شمالی در مرحله گروهی در خط دفاعی بسیار خوب بازی کرد و در آن رقابت ها 7 کلین شیت داشت و تنها انگلیس (8 کلین شیت) عملکرد بهترین نسبت به این تیم داشت.

گفتنی است، دیدار تیم های ایرلند شمالی و سوئیس، امشب ( پنج شنبه ) ساعت 23:15 در ورزشگاه ویندسور پارک، بلفاست برگزار می شود و قضاوت این مسابقه نیز برعهده اویدیو هاتگان از رومانی است.

انتهای پیام/

پیش بازی ایرلند شمالی - سوئیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار