تا پایان امسال ؛

بهره برداری از سوخت‌گیری هوایی در فرودگاه ایرانشهر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چابهار از بهره‌برداری از پروژه سوخت‌گیری هوایی در فرودگاه ایرانشهر تا پایان سال خبرداد.

بهره برداری از سوخت‌گیری هواپیما‌ها در فرودگاه ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مصطفی‌نخعی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چابهار اظهار داشت: پروژه تاسیسات سوخت‌گیری هوایی فرودگاه ایرانشهر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در‌حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر سال به بهره‌برداری برسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: با بهره‌برداری از این پروژه امکان سوخت‌گیری برای هواپیما‌ها فراهم می‌شود که در نتیجه موجب افزیش پرواز‌های ایرانشهر به نقاط مختلف کشور می‌شود.

به گفته وی احداث آزمایشگاه کنترل کیفیت و ساختمان‌های جانبی و نیز احداث و بازسازی مخازن نفت سفید را از دیگر طرح‌های سرمایه‌ای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ناحیه ایرانشهر است که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

نخعی همچنین با اشاره به شلوغی بیش از اندازه برخی جایگاه‌های سوخت به دلیل اتمام فرآورده‌های نفتی در جنوب استان تاکید کرد: شرکت ملی پخش منطقه هیچ کمبودی در تامین و انتقال سوخت به جایگاه ندارد و این درحالی است که علت شلوغی بیش از اندازه برخی جایگاه‌ها عدم تحویل به موقع سوخت از شرکت ملی پخش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته باجایگاه‌هایی که به موقع از شرکت ملی پخش سوخت دریافت نکنند و موجب سرگردانی مردم شوند مطابق با ابراز‌های قانونی که در اختیار داریم در کمیسیون تخلفات سوختی که به طور منظم تشکیل می‌شود، برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

احداث جایگاه سوخت در فرودگاه ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار