امسال دو هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور می ‌یابند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه بابیان اینکه این نهاد به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت عظیم و معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی هرساله مددجویانی را به کربلای معلی اعزام می‌کند گفت: امسال دو هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور می ‌یابند.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه به هریک از مددجویانی که در اربعین به کربلای معلی اعزام می کند تا سقف ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه سفر پرداخت می کند.

خدرویسی با یادآوری اینکه در مراسم پیاده روی اربعین سال گذشته ۳۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه شرکت کردند گفت: این نهاد به‌منظور تأمین هزینه سفرهای زیارتی مددجویان نیازمند مشارکت مردم خیر است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: خیران می‌توانند برای مشارکت در اعزام مددجویان به کربلای معلی کد #۰۸۳*۸۸۷۷* را از طریق گوشی‌ همراه شماره‌گیری و یا کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۴۷۱۵۱۹۱۰۰۰ نزد بانک صادرات واریز کنند.

حسین خدرویسی تاکید کرد: همچنین خیران نیک‌اندیش می‌توانند به آدرس الکترونیکی shogheziarat.ir و یا دفاتر این نهاد مراجعه و کمک‌های خود را برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی اهدا کنند.

انتهای پیام/ز

 

اعزام مددجویان به کربلای معلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.