اعتبار کارت ملی قدیمی در مازندران تا پایان امسال

رییس صنف دفاتر پیشخوان دولت مازندران گفت:: کارت ملی قدیمی در مازندران تا ۵ ماه دیگر اعتبار دارد و متقاضیان تا پایان امسال برای ثبت نام کارت ملی هوشمند مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد نادعلی زاده رییس صنف دفاتر پیشخوان دولت مازندران با بیان اینکه مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند تا پایان امسال است، گفت: با توجه به اتمام مهلت قانونی استفاده از کارت ملی قدیمی و استفاده از کارت هوشمند ملی جدید ، مردم مازندران هرچه سریعتر به دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی مراجعه تا با ازدحام جمعیت و تقاضای زیاد مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و بحث برون سپاری، خدمات نهاد دولتی به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: بیش از ۱۳۰ دفتر پیشخوان دولت برای صدور کارت هوشمند ملی در استان مازندران فعال است.

رییس صنف دفاتر پیشخوان دولت مازندران گفت:: هم اکنون ۵۶۰ دفتر در بخش روستا و ۳۲۰ دفتر هم در بخش شهری در حال فعالیت است.

نادعلی زاده با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۷ دستگاه دولتی و نهاد‌های عمومی خدمات خود را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده اند و افزود: ثبت احوال، اداره پست، مخابرات، پست بانک، دارایی، شهرداری از مهمترین ادارات دولتی و بخش عمومی هستند که با دفاتر پیشخوان دولت در حال همکاری هستند.

وی گفت: ساعات کاری مجموعه پیشخوان دولتی در مازندران از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب است.

روابط عمومی ثبت واحوال مازندران اعلام کرد، برای دریافت کارت ابتدا مردم  باید به سایت ثبت واحوال  مراجعه و نوبت دریافت کنند و پس ازآن می توانند  به ۱۱۰ دفتر پیشخوان دولت و۶۰ مرکز پست در۳۰ اداره شهرستان مراجعه کنند.

یک میلیون و ۲۰۰هزارنفر تاکنون و در واقع ۵۲درصد درمازندران کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

انتهای پیام/آ

۱۳۰ دفتر پیشخوان دولت برای صدور کارت ملی هوشمند در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار