امام جمعه موقت گرگان:

علم برای توسعه و پیشرفت بشر است

امام جمعه موقت شهرستان گرگان گفت: شرط پیشرفت و سعادت بشر همراهی علم با صلح است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت شهرستان گرگان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و یاران وفادار آن حضرت گفت: علم برای توسعه و پیشرفت بشر است و اگر این علم در خدمت انسان های صالح باشد بشر با صلح به جلو پیش می رود اما همان طور که می بینیم، علم به دست نااهلان افتاده و از آن برای نابودی بشر از طریق ساخت بمب های مختلف استفاده می کنند که تاثیرات منفی آن تا سال های طولانی باقی می ماند و در نسل آدم ها اثر می گذارند.

وی افزود: افراد بسیاری در دنیا هستند که در نتیجه همین بمب ها مشکلات جسمانی دارند و امید است بشر به این فکر بیفتد که از علم برای صلح و توسعه و سعادت بشر استفاده کند.

حجت الاسلام لیوانی همچنین کشته شدن هم استانی هایی که اخیرا بر اثر سانحه تصادف اتوبوس اتفاق افتاد را تسلیت گفت و اضافه کرد : بی احتیاطی علت اصلی بسیاری از این حوادث ناگوار است که با رعایت مقررات می توان از وقوع بسیاری از آنها جلوگیری کرد.

وی گفت: روز پنجشنبه ۲۵ آبان روز وقف و آغاز هفته وقف نام گذاری شده است این روز، روز بسیار ارزشمندی است و این سنت حتما باید ترویج شود.

حجت الاسلام لیوانی در آخر انتصاب هاشمی را به سمت استاندار تبریک گفت و افزود : امیدواریم با تلاش و همت ایشان و کمک مردم شاهد شکوفایی بیشتر این استان باشیم.
انتهای پیام/ق

صحبت های  امام جمعه موقت شهرستان گرگان در خطبه های نماز جمعه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.