هافبک 23 ساله، کاپیتان انگلیس مقابل آلمان

کاپیتان تیم ملی انگلیس برای دیدار با آلمان مشخص شد.

هافبک 23 ساله، کاپیتان انگلیس مقابل آلمانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار دوستانه تیم های ملی، امشب ( جمعه ) 2 تیم انگلیس و آلمان به مصاف هم می روند و با توجه به اعتقاد ساوتگیت، سرمربی انگلیس به دایر، قرار است او بازوبند کاپیتانی را ببندد.

اریک دایر، ششمین کاپیتان انگلیس در دوران حضور ساوتگیت روی نیمکت تیم ملی این کشور پس از گری کیهیل، جو هارت، هری کین، جوردن هندرسون و وین رونی است.

بر همین اساس، اریک دایر درباره دیدار انگلیس و آلمان گفت: اگر قرار باشد بازی دوستانه داشته باشیم باید با بهترین های جهان روبرو شویم و فکر می‌کنم این روحیه درستی است. فکر می‌کنم دو تیم بزرگ به مصاف هم خواهند رفت و به نظرم بازی مثل دیدار انگلیس و آلمان، هیچگاه یک دیدار دوستانه به حساب نمی‌آید. فکر می‌کنم از وقتی که صعودمان قطعی شد، باید تمرکزمان را روی رقابت ها قرار می‌دادیم . بنابراین به بهترین شکل برای این شرایط آماده خواهیم شد و هیچگاه مقابل آلمان ضعیف بازی نمی کنیم.

گفتنی است، در 6 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای انگلیس و 4 پیروزی برای آلمان به دست آمده است و باید دید که این دیدار به نفع کدام تیم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

دایر، کاپیتان انگلیس مقابل آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار