شکست هندبال سنگ آهن بافق برابر فولاد مبارکه سپاهان

از سری مسابقات لیگ برتر هندبال در هفته هفتم،تیم سنگ آهن بافق در آخرین بازی دوره رفت با نتیجه ۲۱بر۲۲ برد بازی را به تیم میزبان واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از سری مسابقات لیگ برتر هندبال در هفته هفتم،تیم سنگ آهن بافق در آخرین بازی دوره رفت با نتیجه ۲۱بر۲۲ برد بازی را به تیم میزبان واگذار کرد.

در نیمه نخست این دیدار تیم سنگ آهن بافق در برابر حریف مدعی خود با تمام تلاش به رقابت پرداخت و از تیم میزبان پیشی گرفت.

در این نیمه هر دو تیم پابه پابه هم جلو رفتند و امتیازات را دشت کردند.

در نیمه دوم بازی تیم سنگ آهن بافق با انسجام بیشتری وارد زمین شد و برای بدست آوردن ۲امتیاز برد این دیدار با تمام توان در مقابل تیم میزبان توانایی خود را به نمایش گذاشت و توانست ۲امتیاز از تیم میزبان پیشی بگیرد.

در این دونیمه اشتباهات داور مسابقه و اخراج دوبازیکن تیم سنگ آهن بافق باعث شد تا تیم فولاد مبارکه سپاهان برد این بازی را با نتیجه ۲۲بر ۲۱از آن خود کند.

تیم سنگ آهن بافق با ۱۰امتیاز و ۴برد،۲مساوی و یک باخت در رده سوم جدول قرار دارد و ۱۶آذرماه به مصاف تیم هیت هندبال کازرون می رود.

مربی هندبال سنگ آهن بافق در حاشیه این دیدار گفت:تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حق ما برد این بازی بود که اشتباهات بسیار زیاد داوری این حق را از ما گرفت.

مهدی منصوریان افزود:تیم تمام توان خود را به نمایش گذاشت اما خطاگرفتن نابجای داور و اخراج دو بازیکن اصلی در دو نیمه این بازی باعث شد تا تیم میزبان برد این بازی را از آن خود کند.

انتهای پیام/ص

شکست تیم هندبال سنگ آهن بافق مقابل فولاد مبارکه سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.