آغاز دوره‌های قرآنی ویژه روشندلان در زاهدان

دوره‌های آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه روشندلان زاهدانی، از امروز، در اداره کل بهزیستی استان آغاز شد.

آغاز دوره‌های قرآنی ویژه روشندلان در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،زهرا حسینی، مربی قرآن روشندلان زاهدان گفت: قرآن کریم با چاپ بریل، یک نسخه بیشتر نداریم، ولی با علاقه کار خود را آغاز کرده و ادامه خواهیم داد تا محرومیت از نعمت بینایی، مانع برخورداری از نعمت بزرگ کلام وحی نشود.

حسینی با بیان اینکه این دوره با همکاری بهزیستی استان برگزار می‌شود، افزود: آموزش قرآن به روشندلان، موجب می‌شود تا لحظاتی پر از زیبایی و خاطره برای انسان رقم بخورد.

وی اظهار کرد: حس بینایی در یادگیری و به خاطر سپردن مهمترین نقش را ایفا می‌کند، بنابراین آموزش قرآن در غیاب این حس، کمی دشوار می‌شود و شرایط آموزشی بسیار متفاوتی را می‌طلبد.

مربی قرآن روشندلان زاهدان تصریح کرد: روشندلان قرآن آموز از حواس بسیار قوی شنوایی، بویایی و لامسه برخوردار هستند و ما در آموزش کلمه به کلمه در بخش حفظ و یادسپاری از این توانایی بهره می‌بریم.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ قرآن‌آموز روشندل در کلاس حضور دارند، افزود: می‌توان با توسعه امکانات و فضای آموزشی تعداد بیشتری از این عزیزان را برای آموزش قرآن کریم دعوت کنیم.

انتهای پیام/ع

 آموزش قرآن ویژه روشندلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار