دستگیری عامل برداشت غير مجاز از حساب در زنجان

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری یک نفر عامل برداشت غیر مجاز از حساب در زنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ آدینه لو رئیس پلیس فتا استان گفت:در پی دریافت پرونده‌ای مبنی بر برداشت اینترنتی پنج میلیون ریال از حساب شخصی، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود:پس از اخذ اظهارت وبررسی حساب شاکی و اقدامات فنی به عمل آمده توسط این پلیس مشخص شد از حساب شاکی مبلغ پنج میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیر مجاز برداشت شده است.

سرهنگ آدینه لو  ادامه داد: با مشخص شدن موقعیت متهم با اخذ دستور و هماهنگی مقام قضایی اکیپی از کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی به آدرس متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور اعزام، طی عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیرکردند.
وی افزود:در بازجویی صورت گرفته متهم گفت: با پرسه زنی در بانک و غفلت مراجعه کنندگان مدارک شناسایی آن‌ها را سرقت کرده بعد از اخذ رمز دوم به صورت غیر مجاز و بدون رضایت شاکیه اقدام به خرید اینترنتی و کارت شارژ کرده است.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه متهم به هویت معلوم به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریال از این طریق در کل کشور اعتراف کرد  افزود: این متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد،

 
انتهای پیام/ن
 

دستگیری کلاهبردار در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.