شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در اردبیل

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل بر ضرورت شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و افزود: از راهبران آموزشی انتظار ویژه‌ای در توجه به کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کمال عالی‌زاده معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل ، در نشست هم‌اندیشی راهبران آموزش مدارس استان اردبیل اظهار کرد: کیفت‌ بخشی به آموزش مربیان و معلمان شاغل در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بدین منظور لازم است تا با برگزاری کارگاه‌های تخصصی در افزایش کیفیت آموزشی مدارس اقدامات لازم و به موقع انجام شود.

وی بر ضرورت شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و افزود: از راهبران آموزشی انتظار ویژه‌ای در توجه به کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس و شناسایی نیازهای مهم آنان برای رونق آموزش و رفع اشکالات درسی وجود دارد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: شعار وزارت آموزش و پرورش در مدارس در سال جاری " آموزش و پرورش تحول‌گرا و مشارکت‌جو بر اساس اسناد تبیین شده تحول بنیادین " بوده و همکاران فرهنگی و راهبران آموزشی با در نظر گرفتن این شعار و هدف مهم تحصیلی در پیشبرد برنامه‌های آموزشی و تربیتی پیشتاز باشند.

عالی‌زاده به نقش مهم راهبران آموزشی در تعالی اهداف تحصیلی اشاره کرد و یادآور شد: توسط راهبران آموزشی افزایش نظارت همه جانبه و مستمر بر کلاس‌های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی فراموش نشود و برای تلاش‌گران عرصه تعلیم و تربیت به صورت غیرمستقیم به عنوان الگو درنظر گرفته شوند.

 وی ادامه داد: بازدید و نظارت از کلاس‌های چند پایه با هدف توجه به کیفیت آموزشی و تربیتی در مدارس انجام گردیده و اهمیت افزایش سطح آموزشی بیشتر از کمیت آن در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ع

افزایش کیفیت آموزشی در مدارس اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.