سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

آغاز بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در یزد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از آغاز هفته کتاب و کتابخوانی 20 تا 26 آبان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی غیاثی ندوشن سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از آغاز هفته کتاب و کتابخوانی 20 تا 26 آبان در این استان خبر داد و گفت:  آینده روشن با خانواده کتابخوان شعار امسال بیست و پنجمین دوره هفته کتاب است.

 غیاثی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف های ویژه در همه شهرستان های استان، اهدای کتاب به مدارس مناطق محروم، آیین های متفاوت رونمایی کتاب و تجلیل از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر از مهمترین برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: اجرای طرح سفیران دانایی، کارگاه های طراحی پوسترهای خلاقانه در حوزه کتاب، اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی، اهدای کتاب به برخی رستوران ها از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته کتاب برنامه ریزی شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد یادآور شد: همزمان با هفته کتاب، آیین اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان یزد روز سه شنبه 23 آبان ماه برگزار می شود.

غیاثی ندوشن افزود: فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر استان نیز روز چهارشنبه 24 آبان ماه در تالار فرهنگ یزد تجلیل می شوند.

افزون بر 2 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های استان یزد موجود هست و در 6 ماهه نخست سال1396 یک میلیون و 100 هزار نسخه کتاب به امانت گرفته شد.

حدود 102 هزار نفر عضو، 110 باب کتابخانه های عمومی استان یزد هستند.

انتهای پیام/ ی

برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار