۲۲ آبان ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری اولین سالگرد شهادت راوی مقاومت شهید محسن خزایی

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم سالگرد شهاد خبرنگار بسیجی مداقع حرم، راوی مقاومت، شهید محسن خزایی در روز ۲۲ آبان ماه امسال، خبر داد.

برگزاری اولین سالگرد شهادت راوی مقاومت شهید محسن خزاییبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمود دولت کردستانی مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: شهید خزایی آنقدر شیفته ماندن در سوریه و حلب بود که قبول نمی‌کرد برگردد، آنقدر شیفته مجاهدت و مراوده با مدافعان حرم بود که هر وقت به ایران می‌آمد انگار در زندان است و باید آزاد شود تا به سوریه و دمشق برسد.

کردستانی  افزود: شهید خزایی آنقدر اصرار کرد تا به مزد و اجری که خداوند برای مجاهدان قرار داده برسد که رسید، شهید خزایی تنها با پوشش خبرنگاری نرفت بلکه لباس رزم پوشید و خود را برای شهادت آماده کرده بود.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز خبر‌هایی که شهید خزایی مخابره می‌کرد هرگز از اذهان پاک نخواهد شد.

وی گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد شهید خزایی، شهید راوی مقاومت، در روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور جمع کثیری از مردم شیعه و سنی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اجرای مجری توانمند آقای نظام اسلامی، سخنرانی مهمانان کشوری و استانی، شعرخوانی در وصف شهدای مدافع حرم، برگزاری تئاتر دفاع مقدس و مدافع حرمی، مداحی حاج مرتضی طاهری، رونمایی از مستند از هامون تا حلب از مهمترین برنامه‌های سالگرد شهید محسن خزایی خواهد بود.

انتهای پیام/ع

گرامیداشت سالگرد شهید خبرنگار محسن خزایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار