توزیع بیش از ٢٠ هزار جلد کتاب اهدایی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تعداد بیش از٢٠ هزار جلد کتاب اهدایی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: در شش ماهه نخست سال ١٣٩٦ تعداد بیش از٢٠ هزار جلد کتاب اهدایی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بین دستگاه‌های اجرایی استان و اقشار مختلف توزیع شده است.

وی گفت: در راستای حمایت از علاقمندان به کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهدای کتاب، در شش ماهه نخست امسال تعداد بیش از ٢٠ هزار جلد کتاب با عناوین " مذهبی، تاریخی، فلسفی، پزشکی، ادبیات، شعر و داستان، رمان و کتابهای تالیفی استان در میان اقشار مختلف و نهادها و ادارات استان به صورت اهدایی توزیع شده است.

دهبانی‌پور افزود: این تعداد کتب اهدایی در بین ادارات تابعه فرهنگ و ارشاد ا سلامی شهرستانها، دفاتر علوم قرآنی، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، حسینیه‌ها، مراکز اقامتی و تفریحی، مطبوعات، هنرمندان، دانشجویان و دانشگاهیان، طلاب انجمن‌های فرهنگی و هنری، هنرستان هنرهای زیبا، کتابخانه های باز، و ... به صورت اهدایی توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این گامهای فرهنگی در پیشبرد مطالعه و کتاب و کتابخوانی موثر واقع شده و فرهنگ مطالعه در میان اقشار مختلفه نهادینه شود.

انتهای پیام/ش

 بیش از ٢٠ هزار جلد کتاب اهدایی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.