مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان;

وجود 50 طرح نیمه‌تمام ورزشی در استان سمنان

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : اکنون 50 طرح نیمه‌تمام ورزشی در این استان وجود دارد که 23 طرح از آن در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : اکنون 50 طرح نیمه‌تمام ورزشی در سمنان وجود دارد که 23 طرح ازآن در حال ساخت است و براساس برآوردهای اولیه تمام این طرح ها تا پایان سال 1397 تکمیل می شود.


وی با بیان این که سه هزار طرح نیمه تمام وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل به 100هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اظهارداشت: اعتبارات دولتی در برابرحجم قابل توجه طرح های نیمه تمام ورزشی کشور ناچیزاست.


فتاحی تخصیص بخشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده براساس برنامه ششم توسعه برای تامین اعتبار توسعه ورزش کشور را یکی از رویکردهای دولت برشمرد و ادامه داد: 14 هزارمیلیارد ریال ازاین محل به بخش ورزش برای هزینه در بخش عمرانی و تکمیل طرح های نیمه تمام کشور برای امسال تخصیص یافت.


افزایش اعتبارات اداره ورزش وجوانان استان سمنان


فتاحی با بیان این که درسال گذشته اعتبار تخصیص داده شده به اداره ورزش وجوانان استان سمنان ، 15 میلیارد ریال بود اضافه کرد:در سال 96 سقف اعتبارات به 125 میلیارد ریال افزایش یافته و با اضافه‌شدن اعتبارات ملی، مجموع اعتبار این اداره کل برای امسال، با رشد 12 برابری، به حدود 180 میلیارد ریال می‌رسد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به ماده 27 قانون درباره واگذاری طرح های نیمه تمام به خصوصی گفت:سمنان جزو استان های فعال و پیش رو در واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار است.


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان این که برخی از زیرساخت های ورزشی استان که مدت زمان زیادی از ساخت و احداث آنها می گذرد و دچار فرسودگی کامل شده اند به بخش خصوصی واگذار شده است تصریح کرد: استخر سرپوشیده حجاب یکی از استخرهای قدیمی سمنان که با گذشت زمان برخی زیرساخت‌ها و تجهیزات آن دچار تخریب شد با واگذاری به بخش خصوصی کمتر از چهار ماه با اعتباری حدود پنج میلیارد ریال بازسازی شد.


فرزاد فتاحی در پایان افزود : ورود بخش خصوصی مهم ترین راهبرد برای اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی به منظور موفقیت روزافزون ورزشکاران این استان در میادین ملی و بین المللی است.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.