مدافع استقلالی‌ها مصدوم شد/ شاگردان ویسی سه‌شنبه راهی تبریز می‌شوند

تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی پس از یک هفته برگزار شد که با مصدومیت مدافع آبی‌ها همراه بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تمرین عصر شنبه‌ تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی پس از یک هفته وقفه برگزار شد که با مصدومیت مدافع جوان تیم آبی‎پوش خوزستانی همراه گردید.

وحید شیخ‌ ویسی دروازه‌ بان و مهرداد پور ابوالقاسم مدافع جوان تیم استقلال خوزستان در صحنه‌ای برای تصاحب توپ با هم برخورد کردند که این برخورد با آسیب‌ دیدگی پور ابوالقاسم از ناحیه بینی همراه شد.

بازیکن مصدوم استقلالی‌ها پس از برخورد سریع به بیمارستان اعزام گردید تا عکس‌برداری و اقدامات پزشکی در خصوص وی به انجام برسد.

همچنین قرار است برای حل مشکلات مالی و مالکیتی این باشگاه، طی 2 روز آینده نشستی میان مسئولان باشگاه و استان خوزستان برگزار شود تا مشکلات این تیم حل شود.

کاروان استقلال خوزستان براساس برنامه تنظیم شده از سوی مسئولان این تیم، روز سه‌شنبه از طریق تهران عازم تبریز می شوند تا برای دیدار مقابل شاگردان کریمی آماده شوند.

دیدار استقلالی‌هاو  فولادی ها از ساعت 14:30 روز چهارشنبه برگزار می شود و این درحالیست که استقلال خوزستان با کسب 10 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند و شاگردان کریمی چهاردهم هستند.

انتهای پیام/

استقلال خوزستان سه‌شنبه راهی تبریز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار