مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:

تصادف در کوهدشت ۳ کشته و یک زخمی برجای گذاشت+ عکس

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: تصادف در محدوده روستای گل گل کوهدشت ۳ کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت:شامگاه شنبه بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با تخته سنگ کنار جاده در شهرستان کوهدشت سه تن جان خود را از دست دادند و یک تن دیگر مجروح شد.

تصادف در کوهدشت ۳ کشته و یک زخمی برجای گذاشت

وی با اشاره به اینکه این حادثه در محدوده روستای گل گل از توابع شهرستان کوهدشت رخ‌داده است، افزود: در این حادثه سه نفر به دلیل انحراف خودرو پژو ۲۰۶ در دم فوت کردند و یک نفر نیز به بیمارستان کوهدشت منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان به فعالیت تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بلوران برای امداد و نجات و رهاسازی اجساد اشاره کرد و گفت: از رانندگان خواستار پایبندی به رعایت قوانین در حین رانندگی هستیم و انتظار می‌رود با توجه به شرایط محور‌های ارتباطی استان رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی با اشاره به آمادگی کامل سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان برای امدادرسانی، تصریح کرد: مردم در صورت بروز هرگونه حادثه در طول شبانه‌روز می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند تا در اسرع وقت تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به مکان موردنظر اعزام شوند.

انتهای پیام/پ

تصادف مرگبار در کوهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار