وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به مدرسه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت هشت هزار میلیارد ریال برای بازگرداندن کودکان به مدرسه هزینه کرده است.

بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به مدرسهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح هتلینگ و ساختمان سی.تی.اسکن بیمارستان دکتر غرضی ملایر، برگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به مدرسه را از اقدامات مهم دولت برشمرد و افزود: این طرح در استان های مرزی آغاز شده است و به زودی در استان همدان نیز اجرا می شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در جهت تامین غذا برای کودکان دارای سوء تغذیه، یادآوری کرد: در حوزه مسکن نیز تلاش کردیم به جای احداث مسکن انبوه، طرح تامین مسکن برای خانواده های دارای بیش از دو معلول پیگیری  و در این طرح نیز موفق شدیم، هم اکنون این طرح در حال اتمام است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: فلسفه دولت چیزی جز این نیست که بتواند رنج و غم مردم را کم کرده و سفره مردم را بزرگتر کند.

ربیعی اضافه کرد: برای خدمت رسانی و حل مشکل مردم باید یاد بگیریم تنش ها را کم کنیم و هم افزایی هایی را در کنار هم ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما راهی جز موفقیت نداریم، افزود: پرچم انقلاب اسلامی را باید هر روز برافراشته تر کنیم، در حالیکه شاهد هستیم ثباتمان در منطقه ذیل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب افزایش قابل توجهی داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  بازار کار منطقه را 300 هزار نفر ارزیابی و اضافه کرد: این ظرفیت، فرصت بسیار مناسبی برای ما است تا با کار زیاد، فکر و اندیشه درست و دوری از اشتباه، بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم، چراکه ما نسبت به نسل های آینده هم مسئول هستیم.

ربیعی تاکید کرد: من روزی که به وزارتخانه آمدم 80 هزار میلیارد ریال برای طرح تحول نظام سلامت اختصاص یافت و امروز این رقم به 200 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که برای دولت بسیار سنگین و پر هزینه بشمار می رود اما باز هم در بضاعت خودمان کمک می کنیم.

وی در راستای تحقق درخواست های مردم ملایر از معاونان خود درخواست کرد که گروهی برای کارهای خوشه بندی در زمینه بیمه به این شهرستان بیایند و با استفاده از امکانات و ابزارهای موجود و یا در قالب تعاونی برای رفع مشکلات این قشر اقدام کنند.

وزیر کار اضافه کرد: در همین چارچوب طبق مصوبه مجلس حدود هشت هزار میلیارد ریال درآمد کسب کردیم، اما 13 هزار میلیارد ریال هزینه کردیم و در این زمینه دستور بیمه 100 هزار تن صادر شده است که سهمی هم برای ملایر در نظر می گیریم.

انتهای پیام/ب

هزینه هشت هزار میلیاردی برای بازگرداندن کودکان به مدرسه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.