مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد:

اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ٢٢ آبان ماه برگزار می‌شود.

اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبادی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به منظور توسعه فرهنگی و ترویج کتاب‌خوانی با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد ترویج کتابخوانی، شبکه‌های شهرهای دوستدار کتاب، وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت امور فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جام «باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» برگزار می‌شود.

وی افزود: این جام با حمایت نهادهای غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی و عمومی شهرهای هدف، در شهرهای شرکت کننده در رقابت پایتخت کتاب ایران برگزار شد.

فاضل عبادی با بیان اینکه بر اساس شیوه‌نامه اجرایی، در ابتدای دوره اردیبهشت ماه امسال در هر شهرستان مجموعه کارگاه‌های آموزشی برگزار شد تصریح کرد: افراد واجد صلاحیت و علاقمند به سازماندهی و مدیریت باشگاه‌ها در این کارگاه‌ها شرکت کرده و علاوه بر آشنایی با اصول سازمان‌دهی باشگاه و هدایت آن، با روش‌های استاندارد ترویج کتابخوانی و همچنین نقد و ارزیابی کتاب آشنا شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه در طول هفته کتاب جهموری اسلامی ایران از برگزیدگان شهرستانی جام «باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» در شهرستان‌ها تجلیل می‌شود، گفت: روز دوشنبه ٢٢ آبان ماه هم همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه، از برگزیدگان مرحله استانی تجلیل خواهد شد.

عبادی تأکید کرد: نفرات برگزیده مرحله استانی، برای شرکت در جشنواره کشوری جام «باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» به تهران معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ ش

پایان کار باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.