مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

اعزام بیش از 10 هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام 10 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام بیش از 10 هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ خزاعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تا پایان سال 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 وی با بیان این که پارسال 16 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند اظهار کرد: امسال مبنای کار همان 16 هزار نفر است که تا کنون 5هزار و 800 دانش‌آموز به این مناطق اعزام شده اند.

 فاضل عبادی افزود: در مرحله اول راهیان‌نور دانش‌آموزی که از 10 مهر آغاز شده است، 4هزار و 74دانش‌آموز دختر پایه دهم و یازدهم به مناطق عملیاتی مرصاد، بازی‌دراز، پادگان توحید و ثارالله اعزام شدند.

 وی گفت: در مرحله دوم اردوهای راهیان‌نور که از 23 آبان آغاز می‌شود،  دانش‌آموزان دختر با 9 اتوبوس  به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که دانش‌آموزان پسر تاکنون به مناطق عملیاتی غرب اعزام نشده‌اند، یادآور شد: در صورتی‌که وضعیت آب‌وهوایی مناسب باشد از 23 آبان دانش‌آموزان پسر به این مناطق اعزام می‌شوند.

خزاعی افزود: از یکم تا 12 آبان، هزار و 689دانش‌آموز پسر به مناطق فتح‌المبین، والفجر 8، فاو، کربلای 4 و شلمچه اعزام شدند.

 وی با بیان این که 236 فرهنگی دانش‌آموزان را در اردوهای راهیان‌نور همراهی کردند، افزود: در اردوهای راهیان‌نور از راویان پیشکسوت و روحانیون استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ ش

اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.