رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان;

پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح های صنعتی روستایی

تسهیلات بانکی ارزان قیمت با کارمزد 6 درصد به سرمایه گذاران طرح های صنعتی و تولیدی در مناطق روستایی کم برخودار استان سمنان پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اصغر جمعه ای رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت : این طرح به منظور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت و حمایت از فعالان اقتصادی علاقمند به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در مناطق محروم روستایی و مجریان طرح های اشتغال محور در مناطق روستایی اجرا می شود.


وی اظهارداشت: تسهیلات مصوب کشوری این طرح 60 هزار میلیارد ریال بوده و طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری تولیدی و اشتغال زا در مناطق روستایی و شهرهای کمتر از 10 هزار نفر جمعیت مشمول دریافت این تسهیلات هستند.


وی با بیان این که شهرک صنعتی سمنان مشمول دریافت تسهیلات 6 درصدی مناطق کم برخوردار نیست گفت : در صورت ایجاد نواحی صنعتی در سایر بخش های تابعه این شهرستان سرمایه گذاران و متقاضیان طرح های صنعتی این نواحی می توانند از این تسهیلات کم بهره برخوردار شوند.


رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان ادامه داد : تسهیلات رونق تلاش بزرگ دولت تدبیر و امید، در شرایط رکود و کمبود اشتغال در کشور بود.


جمعه ای با بیان این که کمبود منابع مالی مهم ترین مساله تولیدکنندگان در شرایط کنونی است ، گفت : دولت تدبیر و امید به منظور تامین این نیاز واحدهای تولیدی، به پرداخت تسهیلات رونق پرداخت اقدام کرد و آمارها نشان می دهد که ایجاد اشتغال هدفگذاری شده در این برنامه محقق شده است.

 

انتهای پیام / ه


جزئیات پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح های صنعتی روستایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.