کشف بيش از 19 كيلوگرم ترياك در زنجان

جانشين فرمانده انتظامی استان از كشف 19 كيلو 500 گرم ترياك از يك قاچاقچی خبر داد و گفت : اين مقدار مواد در يك دستگاه هيوندا ورنای جاسازی شده بود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ جعفر کردلو  جانشين فرمانده انتظامی استان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت  یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در سطح کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.
سرهنگ کردلو افزود: با اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات مشترک و با پشتیبانی اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اردبیل و شهرستان ایجرود موفق شدند این متهم را با یک دستگاه هیوندا ورنای در اتوبان زنجان - قزوین متوقف و در بازرسی از آن ۱۹ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک کشف کنند.
وی با اشاره به اینکه در این عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد،  ادامه داد: مقدار ۱۰ کیلوگرم از مواد مکشوفه به عنوان قدارالسهم به پلیس استان اردبیل تخصیص داده شد.
جانشين فرمانده انتظامی استان با اعلام اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد گفت: مردم می‌توانند در زمینه مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خود را با تلفن ۱۲۸ در میان گذارند.

انتهای پیام/ن
 
 

کشف مواد مخدر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.