کاهش 50درصدی حوادث جاده ای ایلام در ایام اربعین

فرمانده پلیس راه ایلام از کاهش 50 درصدی حوادث جاده ای در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان هم اکنون روان و عادی است.

کاهش 50درصدی حوادث جاده ای ایلام در ایام اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام سرهنگ رضا همتی زاده اعلام کرد: هم اکنون ترافیک در جاده‌های این استان از جمله جاده مهران - ایلام روان و هیچگونه گره یا حادثه ترافیکی در این مسیر وجود ندارد.
وی از 2 طرفه شدن مسیر مهران - ایلام خبر داد و افزود: با توجه به کاهش ترافیک خودروها، این محور از ساعت 16 روز گذشته باز و به حالت عادی بازگشته است.
فرمانده پلیس راه ایلام از کاهش 50 درصدی تصادف در ایام اربعین امسال خبر داد و یادآور شد: با توجه به فرهنگ بالای زائرین اربعین حسینی با کاهش تصادف در مقایسه با اربعین سال گذشته مواجه هستیم.
همتی زاده تاکید کرد: نیروی های کمکی معین از استان های مختلف کشور تا پایان کامل برگشت زائران اربعین حسینی در استان و در نقاط مختلف مستقر و از ظرفیت آنها استفاده خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر 400 اتوبوس شرکت های مسافربری در پایانه برکت در حال ارائه خدمات برای جابجایی زائران در بازگشت به کشور هستند و تا پایان کامل بازگشت زائران خدمات رسانی ادامه خواهد داشت..
فرمانده پلیس راه استان ایلام از زائران و رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه ترافیکی ناگوار قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به توصیه‌های ماموران پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/اس

کاهش چشمگیر حوادث جاده ای اربعین در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.