هاشمی: در هر بازی به دنبال یادگیری بیشتر هستیم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: تلاش می کنیم در هر بازی بیشتر یاد بگیریم و بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

هاشمی: تلاش می کنیم در هر بازی بیشتر یاد بگیریم / موافق فشردگی مسابقات هستممصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت این تیم پیش از بازی مقابل پتروشیمی بندر امام گفت: به طور کلی تمام تیم های حرفه ای و آماتور همواره برای هر بازی و مسابقات هدف گذاری هایی دارند و زمانی که در یک مسابقه حاضر می شوند تلاش می کنند تا نتایج خوبی بدست آورند.

او افزود: ما هم مانند دیگر تیم ها تلاش می کنیم تا در هر بازی یاد بگیریم. به هر صورت برد و باخت در هر بازی وجود دارد اما ما تلاش می کنیم تا بهترین باشیم و نتیجه  خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که آیا تیم تاکنون به اهدافی که می خواسته رسیده است یا خیر بیان کرد: یک سری مسائل وجود دارد اما من مدت ها با این تیم کار کرده ام و می بینیم که به دنبال پیشرفت هستند که این اتفاق خوبی است و تصور می کنم همه در کنار هم می توانیم موفق باشیم و نتایج خوبی بدست آوریم.

مصطفی هاشمی درپاسخ به سوالی درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال در روز های دوشنبه و پنج شنبه برای یک تیم و لیگ حرفه ای خیلی زیاد نیست و اگر بخواهیم زمان را کمتر کنیم باید مسابقات را افزایش دهیم.

او افزود: در مجموع با این سیستم موافق هستم که بازی ها با این فشردگی برگزار شود اما در این دو هفته پایانی بازی ها کمی فشرده تر بود. زیرا بازی فبلی روز جمعه برگزار شد و می توانست بازی آخر ما به جای روز دوشنبه، سه شنبه باشد زیرا پس از آن تعطیلات نیم فصل آغاز می شود. 

هاشمی اظهار کرد:در مجموع اگر تیم های لیگ برتری و این مسابقات حامیان قوی و خوبی داشته باشد که حاضر به هزینه باشند می توان بازیکنان بیشتری جذب کرد تا در فشردگی مسابقات و در هر بازی از یک ترکیب استفاده کرد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قصد جذب بازیکن جدید در نیم فصل دارید یا خیر بیان کرد: من در جلسات ابتدایی حضور نداشتم و در این رابطه چیزی هم به ما اعلام نشده است به هر صورت این مسئله ای است که تصور می کنم نادیده گرفته شده است.

انتهای پیام /

اظهارات مصطفی هاشمی درباره وضعیت مهرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار