مسئول کمیته ورزش بانوان و خانواده مجلس:

کمک مالی دولت به استقلال و پرسپولیس قانونی نیست

مسئول کمیته ورزش بانوان و خانواده کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کمک مالی دولت به باشگاه های استقلال و پرسپولیس قانونی نیست.

طیبه سیاوشی مسئول کمیته ورزش بانوان و خانواده کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد: دولت طبق قانون نباید به باشگاه های استقلال و پرسپولیس کمک مالی کند.

دولت نباید به بدهی های سرخابی ها ورود پیدا می کرد 

او ادامه داد: با توجه به اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی دارند و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید بدهی های خود را پرداخت کنند، بر این اساس دولت مجبور شد که بدهی های این دو باشگاه را پرداخت کند تا از آسیا حذف نشوند. البته دولت نباید به پرداخت بدهی های استقلال و پرسپولیس ورود می کرد و این دو باشگاه باید  به بخش خصوصی واگذار شوند تا مشکلات مالی شان حل شود.

مشکلی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وجود ندارد 

سیاوشی درباره اینکه گفته می شود باشگاه های استقلال و پرسپولیس به علت فرهنگی بودن نمی توانند به بخش خصوصی واگذار شوند، بیان کرد: نمایندگان سابق مجلس این استدلال داشتند که این دو باشگاه فرهنگی هستند و امکان واگذاری آنها به بخش خصوصی وجود ندارد اما اکنون قضیه فرق کرده است و مشکلی در این باره وجود ندارد. به نظرم مسئولان توجیه می کنند که این دو باشگاه فرهنگی هستند.

مسئول کمیته ورزش زنان و خانواده ادامه داد: باشگاه های استقلال و پرسپولیس در ابتدا ورزشی هستند و بعد جزء بخش فرهنگی می شوند. ورزش مقوله  اقتصادی است که می تواند  به اقتصاد کشور کمک کند. باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم باید خصوصی شوند تا سرمایه های لازم را از طریق بخش خصوصی کسب کنند.

او در پایان درباره وضعیت پرونده فساد در فوتبال خاطر نشان کرد: پرونده فساد در فوتبال در اختیار کمیسیون اصل 90 است که اعضای این کمیسیون در حال بررسی این پرونده هستند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار