آزادی خواه: وزیر با صراحت گفت ما به سرخابی‌ها کمک نکردیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشته ایم در پرسش و پاسخ‌ها، سلطانی فر منکر هر گونه کمک از سوی وزرات ورزش و جوانان به سرخابی‌های پایتخت شد.

آزادی خواه: وزیر با صراحت گفت ما به این ۲ باشگاه کمک نکردیمآزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ممنوعیت کمک دولت به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: آنچه که ما بررسی کرده ایم و می‌دانیم این است که ظاهرا دولت چنین اجازه‌ای ندارد و البته جدا از اجازه داشتن یا نداشتن ضرورتی برای انجام پردخت بدهی این ۲ باشگاه وجود ندارد.

دولت نمی‌تواند بدهی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را پرداخت کند

او ادامه داد: ۲ تیم استقلال و پرسپولیس از تیم‌های مطرح کشورمان هستند که ورزشی و فرهنگی به شمار می‌آیند و این ۲ تیم در فرآیند همان ورزشی و فرهنگی هم فعالیت خواهند داشت. به این ترتیب آنچه که مورد رصد ما قرار گرفته است این خواهد بود که اگر دولت هم قرار باشد هزینه‌ای را انجام دهد بهتر است در بخش دیگر این امر صورت بگیرد نه برای ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس که ضرورتی هم ندارد و از طرفی اینکه این ۲ تیم خصوصی و دارای حامی مالی هستند و به همین منظور ضرورتی برای پرداختی بدهی‌های آن‌ها دیده نمی‌شود.

وزیر ورزش و جوانان منکر کمک به ۲ باشگاه سرخابی شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:  در جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشته ایم در پرسش و پاسخ‌ها، سلطانی فر منکر هر گونه کمک از سوی وزرات ورزش و جوانان به این ۲ باشگاه شد؛ وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد که کمکی انجام نشده و به همین منظور باید بدانیم نباید از سوی وزارت ورزش کمکی به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس شده باشد.

کمک به استقلال و پرسپولیس منطقی نیست

او افزود: البته در این میان ناگفته نماند دولت می‌تواند در بخش کمک‌های بلاعوض طبق فصل پنجم کمکی را به این ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته باشد، اما این کار در اصل منطقی نیست و همان طور که اعلام کردم از نظر کمیسیون فرهنگی ضرورتی برای پرداخت بدهی‌های این ۲ باشگاه دیده نمی‌شود چرا که استقلال و پرسپولیس درآمد زایی دارند و خصوصی هستند؛ بنابراین اگر نیازی به کمک باشد باید این کار در جایی جدا از این ۲ باشگاه انجام شود.

وضعیت فساد در فوتبال رصد می‌شود

آزادی خواه درباره وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت: کمیته ویژه‌ای در کمیسیون فرهنگی تعبیه کردیم که افراد این کمیته به صورت جدی و کارشناسانه تمامی موارد از جمله فوتبال را رصد می‌کنند. همچنین گزارش‌هایی که به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون ارسال می‌شود در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد که متاسفانه فوتبال که با چالش ، اما و اگر‌های زیادی همراه است در این کمیته به شدت مورد رصد قرار می‌گیرد و در نهایت کمیسیون در موارد مطرح شده به ویژه فساد در فوتبال تصمیم گیری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.