سرهنگ بخشنده:

قاچاقچیان حرفه ای پایتخت به دام پلیس افتادند/کشف بیش از 400 کیلو گرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در پایتخت و کشف بیش از ۴۰۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری قاچاقچیان حرفه ای در پایتخت گفت: در پی کسب اخبار و گزارش مردمی مبنی بر اينکه فردی به هويت "ح.الف" مبادرت به قاچاق گسترده مواد مخدر در محدوده تهرانپارس می کند ،رسيدگی به موضوع در دستور کار ماموران معاونت عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد فعاليت های مجرمانه سوژه مورد نظر، محل فعاليت وی را در محدوده تهرانپارس شناسايی و با کنترل اقدامات نامبرده و با انجام چندين مرحله تعقيب و مراقبت شبانه روزی دريافتند او به تازگی يک محموله مواد مخدر را تحويل گرفته و توزیع می کند که بلافاصله تيم های عملياتی پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هماهنگی مرجع قضايی برای دستگيری اين قاچاقچی حرفه ای اعزام شدند.

سرهنگ بخشنده اضافه کرد: ماموران در قالب چندين تيم عملياتی در موقعيت حضور يافتند و هنگامی که متهم به يک دستگاه خودروی سواری پارک شده مراجعه و ضمن گذاشتن بسته ای داخل خودرو مذکور سوار بر يک دستگاه خودروی ليفان به قصد توزيع مواد مخدر در حرکت بود، موفق شدند خودروی متهم را متوقف و ضمن دستگيری او ۱۰۰ کيلوگرم ترياک از صندوق عقب خودروی ليفان کشف کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بيان اينکه در بازرسی از خودروی «ال نود»  ۱۵۰ کيلوگرم ترياک کشف شد،خاطرنشان کرد: ماموران به همراه متهم جهت بازرسی منزل اقدام کردند که ۶۰ کيلوگرم ترياک نيز از داخل کمد ديواری کشف شد.

سرهنگ  بخشنده، در تشريح عمليات ديگر ماموران گفت: چندی پيش با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی عليه قاچاقچيان مواد مخدر مشخص شد يک باند مواد مخدر به تازگی يک محموله ترياک را از يکی از استان های جنوبی کشور تهيه و با انتقال آن توسط يک دستگاه کاميون قصد توزيع مواد مخدر را در شهر تهران  را داشتند.

وی افزود:با تشديد اقدامات فنی و اطلاعاتی تيمی از ماموران به محور های مواصلاتی اعزام و پس از شناسايی کاميون ضمن اينکه به طور نا محسوس خودرو را زير نظر گرفتند پس از هماهنگی های لازم طی يک عمليات غافلگيرانه خودرو را متوقف و پس از بازرسی فنی موفق شدند ۱۰۰ کيلوگرم ترياک که به طرز بسيار ماهرانه ای در قسمت باک جاسازی شده بود را کشف و راننده که "م.ب"نام داشت را پس از دستگيری به همراه کاميون به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب متتقل کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پايان با بيان اينکه در اين دو عمليات پليسی در مجموع ۴۰۷ کيلو و ۲۵۰ گرم ترياک به همراه دو قاچاقچی و سه دستگاه خودروی توقيف و به مقر پليس منتقل شد،خاطرنشان کرد: متهمان نيز در بازجويی های انجام شده به جرايم خود مبنی بر توزيع مواد مخدر اعتراف کردند که پس از تکميل پرونده در اختيار مقام قضايی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار