وزیر برکسیت انگلیس:

مذاکرات برکسیت پیچیده‌ترین مذاکرات تاریخ است

دیوید دیویس در گفتگو با اسکای نیوز اعلام کرد از آنجایی که گفتگو‌های برکسیت «پیچیده‌ترین مذاکرات در طول تاریخ است»، نمی‌توان درباره نتایج آن به طور قطع اظهارنظر کرد.

مذاکرات برکسیت پیچیده‌ترین مذاکرات تاریخ استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان دیوید دیویس، وزیر برکسیت، امروز (یکشنبه) در گفتگو با شبکه تلویزیونی اسکای نیوز اظهار کرد از آنجایی که مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برکسیت) «پیچیده ترین مذاکرات در طول تاریخ است»، انتظار اطمینان داشتن از این مذاکرات غیرواقعی است. دیویس افزود هنوز معتقد است یک قرارداد تجاری با رهبران اروپایی می تواند مورد مذاکره قرار گیرد.

وزیر برکسیت انگلیس همچنین گفت: ایرلند اکنون می پذیرد که ماندن ایرلند شمالی در اتحادیه گمرک گزینه پایدار و قابل اعتمادی نیست.

دیویس روز جمعه در مصاحبه ضبط شده‌ای در بروکسل گفته بود از اینکه ترزا مِی، نخست وزیر انگلیس، در جریان مذاکرات برکسیت در پست خود باقی بماند، حمایت می کند. می اخیرا اعلام کرده است، انگلیس در ساعت 23 بیست و نهم مارس سال 2019 میلادی، اتحادیه اروپا را ترک خواهد کرد.

وزیر برکسیت انگلیس در بخش دیگری از سخنانش افزود چهل سال قانون و چهل سال رابطه نیاز است تا به آنچه امیدواریم دست یابیم و به «دوره ای از دوستی پایان ناپذیر» برسیم. این مسئله پیچیده ای است؛ از این رو انتظار رسیدن به اطمینانی کامل و قطعی از همان روز نخست غیرمنطقی است. وی افزود: نخست وزیر در جریان [روند] برکسیت، تا زمان بازنشستگی من، در جایگاه خود باقی خواهد ماند و رئیس من خواهد بود. من از این مسئله اطمینان دارم.

 

انتهای پیام/

اذعان وزیر انگلیسی به پیچیده بودن مذاکرات برکسیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار