ریزش کوه در محور ایلام به سرابله بر اثر پس لرزه زلزله

رئیس پلیس راه استان ایلام از ریزش کوه در محور ایلام به سرابله و مسدود شدن جاده خبر داد و گفت: در اثر پس لرزه زلزله در استان ایلام برای مدت کوتاهی جاده مسدود گردید.

ریزش کوه در محور ایلام به سرابله بر اثر پس لرزه زلزلهبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر پس لرزه زلزله در استان ایلام برای مدت کوتاهی جاده مسدود گردید که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و راهداری حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از تجهیزات در اختیار نسبت به پاکسازی و رفع مسدودی این مسیر اقدام نموده و در حال حاضر مشکل خاصی در این مسیر وجود ندارد.

وی افزود: رانندگانی که در این مسیر اقدام به تردد می‌نمایند باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نموده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز پرهیز نمایند و حرکت با سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند تا در صورت وجود هر گونه موانع خصوصا ریزش سنگ ریزه‌ها بتوانند براحتی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند و دچار حوادث نشوند.

وی گفت: شهروندان عزیز از تردد‌های غیر ضروری در جاده‌ها استان خودداری نمایند و تا حد امکان در مسیر‌های امن که حوادث آن‌ها را تهدید ننماید خودرو‌ها را پارک نمایند.

انتهای پیام/ف

 ریزش کوه در محور ایلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.