آماده باش تمامی نیرو‌ها در آذربایجان شرقی

جانشین ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی با بیان اینکه برغم نبود هیچ مشکلی در استان بعد از احساس زلزله در استان، تمامی نیرو‌های امدادی، امنیتی، انتظامی و خدماتی آذربایجان شرقی در آماده باش کامل هستند.

آماده باش تمامی نیرو‌ها در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پورمهدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان افزود:هیچ خسارت و تلفاتی در استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در مواقع بروز بحران آرامش مردم در زمان وقوع حادثه موجب امداد رسانی بهتر می‌شود از مردم خواست همواره آرامش خود را حفظ بکنند.

جانشین ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: کمبودی در مورد سوخت در استان نیست و تمامی جایگاه‌های سوخت رسانی به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

شهرتی فر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه ترک‌های جزئی در بعضی از روستا‌ها گزارش شده است تاکید کرد: باید تمامی امکانات و زیر ساخت‌های ارتباطی برای زمان‌های بروز حادثه آماده باشد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی نیز گفت:بر اساس گزارش‌های دریافتی از مرکز ECU واکنش سریع هلال احمر استان هیچ مصدوم و تلفاتی در استان نداشتیم.

کنعانی افزود: ۲۰ تیم امداد ونجات در آماده باش کامل هستند و ۱۰ تیم امداد و نجات نیز در صورت نیاز استان‌های مجاور اعزام خواهند شد.

پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای ایمنی مدارس اندیشه شده است و روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه مدارس طبق روای عادی خود برگزار خواهد شد و تعطیل نخواهند بود.

رئیس سازمان لرزه نگاری شمالغرب کشور نیز با بیان اینکه گسل تبریز از گسل‌های فعال و خطرناک است که همیشه باید آمادگی لازم برای زلزله احتمالی وجود داشته باشد گفت: لرزه به وجود آمده هیچ ارتباطی با گسل تبریز نداشته و علت مدت زیاد تداوم احساس زمین لرزه در تبریز به علت دوری تبریز از کانون اصلی زلزله بود.

مجرد یادآور شد: زلزله ۷.۲ ریشتری حلبچه در عمق کم زمین بوده است و به همین علت در بسیاری از استان‌ها احساس شده است.

انتهای پیام/ف

تمامی نیرو‌ها در آذربایجان شرقی آماده باش  هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار