آواز عاشقانه دوترته برای ترامپ!+ تصاویر

رئیس‌جمهور فیلیپین به درخواست «دونالد ترامپ» برای او آوازی عاشقانه خواند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته در آخرین مقصد از سفر‌های آسیایی خود وارد فیلیپین شد. او شب گذشته در ضیافت شامی که «رودریگو دوترته»، رئیس جمهور فیلیپین، همراه با ۱۹ نفر دیگر از سران اجلاس «آسه‌آن» (کشور‌های جنوب شرق آسیا) ترتیب داده بود، شرکت کرد.

آواز عاشقانه دوترته برای ترامپ! + تصاویر

در این ضیافت شام، دوترته بدون برنامه از پیش تعیین شده، همراه با خواننده معروف این کشور که به مهمانی دعوت شده بود شروع به خواندن ترانه‌ای عاشقانه به زبان رسمی فیلیپینی کرد. رئیس‌جمهور فیلیپین در اواسط ضیافت شام میکروفون را به دست گرفت و شروع به خواندن ترانه «تو» به همراه خواننده کرد.

سپس دوترته توضیح داد این آوازخوانی ناگهانی وی به درخواست ترامپ صورت گرفته است. 

ترجمه یکی از ابیاتی که به زبان فیلیپینی خوانده شد به این شرح است: «تو روشنایی در جهان من هستی، نیمی از قلب من هستی.»

آواز عاشقانه دوترته برای ترامپ! + تصاویر

رئیس جمهور فیلیپین در پایان آوازخوانی خود رو به حاضران کرد و گفت: خانم‌ها و آقایان، این ترانه را به درخواست فرمانده کل قوای آمریکا خواندم.

قرار است دوترته و ترامپ امروز در مانیل دیدار کنند. آمریکا و فیلیپین از زمان جنگ جهانی دوم، متحدان یکدیگر به حساب می‌آیند. اما این روابط دوستانه به دلیل اظهارات ضد آمریکایی دوترته که پیش از این بیان کرده بود و همچنین نزدیکی فیلیپین به روسیه و چین، به سردی کشیده شد.

آواز عاشقانه دوترته برای ترامپ! + تصاویر

طرح مبارزه با موادمخدر دوترته که از یک سال پیش آغاز شده به دلیل برجا گذاشتن کشته‌های بسیار، مورد انتقاد جوامع بین المللی و حامیان حقوق بشر قرار گرفته است. آمار‌های غیررسمی از کشته شدن ۳۹۰۰ نفر در جریان طرح ضربتی دوترته در فیلیپین حکایت می‌کند؛ اما وی مدعی شد نیرو‌های پلیس فقط در دفاع از خود به سمت قاچاقچیان شلیک می‌کنند.

در حالی که عفو بین الملل از ترامپ خواسته بود در سفر به فیلیپین، دوترته را به منظور پایان دادن به خشونت‌ها تحت فشار قرار دهد، رئیس جمهور آمریکا در ویتنام به همتای فیلیپینی خود گفت: «در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خوب عمل کرده است.»

آواز عاشقانه دوترته برای ترامپ! + تصاویر

آواز عاشقانه دوترته برای ترامپ! + تصاویر

 

انتهای پیام/

آوازخوانی دوترته برای ترامپ!+ تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
آواز عاشقانه برای ترامپ!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار