۷ هزار و ۶۵۰ دقیقه با اربعین

صداوسیمای مرکز قزوین بیش از ۷ هزار و ۶۵۰ دقیقه برنامه با موضوع اربعین پخش کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، سیمای این مرکز ۴ هزار و ۴۴۰ دقیقه برنامه زنده، تولیدی و ارتباط زنده با موضوع اربعین حسینی از تلویزیون پخش کردند.

معصومی فر افزود: هزار و ۲۰۳ دقیقه برنامه با موضوع اربعین حسینی از رادیو قزوین پخش شد.

وی اضافه کرد: خبر مرکز قزوین نیز علاوه بر پوشش اخبار رویداد‌های اربعین و انعکاس ۲۴۸ عنوان خبر مرتبط با این موضوع، بیش از ۳۲۹ دقیقه خبر، گزارش خبری و تولیدی با موضوع اربعین از رادیو و تلویزیون قزوین پخش کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین علاوه بر معطوف ساختن رویکرد برنامه‌های روزانه به موضوع اربعین در حوزه‌ی سیما با برنامه‌های «اربعین»، «پیاده روی اربعین» و «سروش آسمانی» و در حوزه‌ی صدا هم با برنامه‌های «اربعین عاشقی»، «چراغ هدایت» و «لحظه‌های آسمانی» مناسبت اربعین حسینی را در شبکه‌های استانی و سراسری منعکس کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه افزود: این مرکز در ایام اربعین حسینی علاوه بر پخش زیرنویس، تیزر‌های تلویزیونی و همچنین آنونس‌های رادیویی، اهتمام ویژه‌ای برای انعکاس تجمع عزاداران حسینی استان در شبکه‌های مختلف تلویزیونی داشت که در روز اربعین حسینی عزاداری‌های مردمی را در شهر‌های آوج، الوند و تپه نورالشهداء بصورت زنده منعکس کرد.

معصومی اضافه کرد: گروه‌های فنی، تولید سیما، صدا و خبر مرکز قزوین هم از یازدهم آبان ماه در عراق مستقر شدند که بیش از هزار و ۶۷۸ دقیقه گزارش وارتباط زنده از پیاده روی اربعین برای مخاطبان شبکه‌های بین المللی، ملی و استانی ارسال و پخش کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری تجمعات عاشورایی و عزاداران حسینی در استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

پخش بیش از هفت هزار دقیقه برنامه با موضوع اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.