رهایی کودک 8 ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از رهایی پسر 8 ساله زاهدانی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس از دست گروگانگیران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان زاهدان، مبنی بر گم شدن پسربچه ای هشت ساله، کارآگاهان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این پسربچه برای خرید به مغازه رفته بود که به منزل مراجعه نکرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی را با انجام تحقیقات از خانواده کودک آغاز و در بررسی های میدانی دریافتند، افرادی با هدف اخاذی از این خانواده، کودک خردسال را ربوده اند.

سرهنگ ملاشاهی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه آدم ربایان و محل نگهداری گروگان را در استان تهران شناسایی کردند.

ملاشاهی اظهار داشت: با هماهنگی قضائی کارآگاهان پلیس در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از گذشت پنج ماه با دستگیری دو آدم ربا، کودک 8 ساله زاهدانی را از چنگ گروگانگیران آزاد کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ب

پلیس کودک 8 ساله زاهدانی را از چنگال آدم ربایان نجات داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۹:۴۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۶
آدم ربایی رو باید اعدام کنید