اندر حکایات رفتارهای عجیب رئیس‌جمهور آمریکا؛

ترامپ به مامور نیرو‌های حفاظتی‌اش سفارش همبرگر مک‌دونالد داد!

میل دونالد ترامپ به خوردن ساندویچ مک دونالد، کارکنان آشپزخانه کاخ سفید و مامور نیرو‌های حفاظت را به دردسر انداخت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نیوزلند هرالد؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یکی از طرفداران  فست فود به خصوص ساندویچ‌های مک دونالد است.

ترامپ به مامور نیرو‌های حفاظت سفارش همبرگر مک‌دونالد داد!

او پس از ورود به کاخ سفید از کارکنان آشپزخانه خواسته بود تا برایش ساندویچ مک دونالد تهیه کنند. اما او معتقد بود که ساندویچ‌های کاخ سفید طعم و مزه مک دونالد را ندارند. بنابراین، پا را فراتر نهاد و در کمال بی ادبی، رئیس نیرو‌های محافظت کاخ سفید را برای خرید همبرگر مک دونالد مامور کرد.

«کیث شیلر»، رئیس سابق نیرو‌هایی محافظت ترامپ به ناچار مامور خرید یک «کوآرتر پوندر» مک دونالد و پای سیب شد، چون نوع خانگی ساندویچ مک دونالد باب میل رئیس جمهور نبود.

شیلر -- که اوایل سال جاری میلادی، کاخ سفید را ترک کرد—به صورت کاملا مخفیانه به مک دونالد خیابان نیویورک در واشنگتن دی سی رفت و یک ساندویچ «کوآرتر پوندر» مک دونالد با پنیر، بدون ترشی، با سس اضافه و یک پای سیب بزرگ برای رئیس جمهور آمریکا سفارش داد.

همچنین در طول رقابت‌های انتخاباتی سال گذشته، شیلر خودروی لیموزین رئیس جمهور را در نزدیکی پایانه هوایی- دریایی کوئینز متوقف کرد و در حالی که ترامپ داخل خودرو منتظر بود، به دنبال خرید ساندویچ برای او رفت.

پیش از این، نشریه پولیتیکو با انتشار گزارشی پرده از علایق غذایی ترامپ برداشته بود. بر اساس گزارش پولیتیکو، ترامپ برای صبحانه یک مک مافین تخم مرغ می‌خورد. در طول روز نیز او حتما باید دو «کوارتر پوندر» مک دونالد و سیب زمینی سرخ شده بزرگ بخورد.

او همچنین مراسم نامزدی در حزب جمهوری خواه را با ساندویچ مک دونالد و نوشابه رژیمی جشن گرفت.

انتهای پیام/

 

علاقه زیاد ترامپ به فست فود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار