طرح عمرانی ؛

کلید خوردن طرح پیاده‌رو نمودن خیابان شهدای شرقی خرم‌آباد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از بررسی طرح پیاده‌رو نمودن خیابان شهدای شرقی خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سجاد بابایی، شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در هشتمین جلسه این کمیسیون که امروز ظهر برگزار شد با اشاره به اینکه خرم‌آباد از وجود یک بازار در حد مرکز استان بی‌بهره است طرح پیشنهادی این کمیسیون استفاده از خیابان شهدای شرقی به عنوان یک بازار سنگ‌فرش شده را موردبررسی قرار داد.

بابایی افزود: با توجه به طبیعت زیبا، جوی‌های آب فراوان درختان چنار سطح شهر و خیابان شهدا با ایجاد آب‌نماهای زیبا می‌توان محیطی آرام و زیبا را برای خرید مردم مهیا کرد.

رئیس کمیسیون عمران با اشاره به طرح تعریض یازده متری خیابان شهدای شرقی گفت: با کارشناسان این حوزه جلساتی صورت گرفته که از لحاظ فنی نیاز به این مقدار عقب‌نشینی نمی‌باشد حال با توجه به اعلام همکاری مالکین تصمیم داریم با کمتر کردن عمق عقب‌نشینی خیابان طرح بهتری برای این خیابان صورت پذیرد.

نظرات سایر اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص طرح پیاده‌رو نمودن خیابان شهدای شرقی

اسماعیل رضایی: خیابان شهدای شرقی محل تلاقی مراکز خرید و تفریحی می‌باشد و با تبدیل‌شدن به پیاده راه ظرفیت تبدیل‌شدن به قطب گردشگری، تجاری و تفریحی را دارد. چشمه گرداب سنگی این ظرفیت را چند برابر می‌سازد.

رستم کوشکی: با توجه به شرایط موجود باید فکر جدیدی اندیشید تا بهترین طرح ممکن را ایجاد نمود. خیابان شهدا با درختانی کهن‌سال جلوه بی‌نظیری برای ایجاد پیاده راه را داراست.

علی‌محمد صالحی: طرح تعریض خیابان شهدای شرقی توجیه اقتصادی ندارد و در توان شهرداری نمی‌باشد املاک در مسیر طرح را خریداری نماید؛ ظرفیت این خیابان با تعریض غیر کارشناسی از بین می‌رود.

بابایی رئیس کمیسیون عمران: با ایجاد پیاده راه شهدای شرقی و ایجاد یک بازار زیبا و طبیعی می‌توان آن به‌عنوان یکی از بِرندهای خرم آباد در کشور معرفی نمود.

علی ماکنعلی: در بعضی از کوچه‌ها شاهد عقب‌نشینی‌های دندان‌هایی شکل هستیم. شهرداری خرم‌آباد با بدهی ۲۵۰ میلیاردی توان خرید املاک گران‌قیمت در مسیر تعریض خیابان شهدای شرقی را ندارد.

انتهای پیام/د

طرح پیاده‌رو نمودن خیابان شهدای شرقی خرم‌آباد کلید خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۲۰:۰۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
چه خبر خوبی، امیدوارم پل تاریخی گپ ( صفوی) هم به زودی به پیاده رو تبدیل بشه