جذب توریست و تحول اقتصاد گیلان با کمک رانندگان تاکسی

شهردار رشت گفت: رانندگان تاکسی نقش مهمی در جذب توریست و تحول اقتصاد گیلان دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مسعود نصرتی شهردار رشت در نشست صمیمی که با حضور 100 نفر ازمنتخبان و نمایندگان رانندگان ایستگاه های مختلف تاکسی رشت در شهرداری رشت برگزار شد ، تحول و رونق صنعت گردشگری را مهمترین اصل در تحول اقتصاد  گیلان دانست.

وی افزود: سالانه ۳۶میلیون مسافر وارد استان گیلان می شود که شهر رشت به عنوان مر کز استان نقش اصلی را در جذب این مسافران و گردشگران دارد .

شهردار رشت با اشاره به اینکه تردد  بیشتراین مسافران با تاکسی انجام می شود اظهار داشت: رانندگان تاکسی با معرفی ابنیه های تاریخی و گردشگری ، برخورد درست  به عنوان نماینده و ویترین مردم گیلان هستند.

مسعود نصرتی برگزاری کلاس آموزشی ، ایجاد باشگاه ورزشی برای رانندگان تاکسی استفاده از تکنولوژی روز برای رفاه و ارتقا رانندگان تاکسی را یکی از برنامه های شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: این برنامه ها برای  جذب مسافر و ارتقای فرهنگ تاکسی رانی ،روز به روز بیشتر خواهد شد.

وی همچنین افزود :۶هزارو ۹۹۴ تاکسی در شهر رشت تردد و جابجایی مسافران را انجام می دهندکه ۳هزار تاکسی بیش از ظرفیت شهر رشت است که این تعداد تاکسی باید با تدبیر درست ساماندهی شود.

رسولی عضو شورای هم در این نشست گفت: ۱۱هزار مسافر کش شخصی در شهر رشت تردد می کند که معضلات زیادی را برای رانندگان تاکسی فراهم آورده است و باعث بی  انگیزه شدن رانندگان تاکسی شده است

وی افزود:  برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی محور تردد تاکسی ها،ایجاد مکان استراحت در ایستگاه های  ،  در حال بررسی و انجام است تا رانندگان تاکسی بتوانند آرامش بیشتری در حمل نقل مسافر داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/م.ع

نقش مهم رانندگان تاکسی  در جذب توریست و تحول اقتصاد گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.