رانندگان تاکسی کتاب خوان شدند

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه از اهدای کتاب به رانندگان تاکسی در سطح شهرستان خبر داد.

رانندگان تاکسی کتاب خوان شدندجبار نوروزی، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ارزيابی شرايط و امكانات موجود فرهنگی، مبين اين است كه امروزه كتاب به‌ عنوان يك وسيله مطمئن و كارآمد در بسترسازی موجود فرهنگ مي‏تواند مورد استفاده قرار گيرد.


وی افزود: ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در جامعه، اولاً به توجه بيشتر مسؤولان فرهنگی و آموزشی كشور نياز دارد و ثانياً محتاج تلاشی همه جانبه، فراگير و ملی است.

نوروزی بیان کرد: در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین تمام اقشار جامعه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی و شهرداری ایذه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به رانندگان تاکسی حاضر در ایستگاه‌های تاکسیرانی کتاب اهدا شد.

وی اظهار داشت: اهدای کتاب یک کار فرهنگی است و در زمینه بالابردن سطح مطالعه جامعه صورت می‌گیرد ، اگر بتوان با فرهنگ‌سازی این نگرش را ایجاد کرد که با اهدای کتاب می‌توان کتاب های خوانده شده خود را با دیگران به اشتراک گذاشت، در نتیجه شاهد گسترش فرهنگ مطالعه مفید خواهیم بود.


جبار نوروزی، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه عنوان کرد: از این رو، از آنجایی که رانندگان  تاکسی روزانه با صدها نفر از همشهریان ارتباط مستقیم دارند می‌توانند مبلغی خوب در عرصه ترویج فرهنگ مطالعه باشند، همچنین با توجه به این‌که گاهی مجبورند زمانی را در ایستگاه در نوبت بمانند در این زمان بجای اتلاف وقت به مطالعه خواهند پرداخت و همین مطالعه مشوقی برای دیگران است.


انتهای پیام/و

اهدای کتاب به رانندگان تاکسی در سطح ایذه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.