با حضور نویسندگان؛

۵ عنوان کتاب عمومی و تخصصی در آبپخش رونمایی شد

در آئینی با حضور نویسندگان، پنج عنوان کتاب عمومی و تخصصی در آبپخش رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول کتابخانه عمومی آب‌پخش پیش از ظهر سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: منطقه آب‌پخش از دیرباز به عنوان مهد فرهنگ استان بوشهر و جنوب کشور شناخته می‌شده است و مردم این دیار در عرصه علم و فرهنگ دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

علی دهقان اضافه کرد: تاکنون آثار متعدد علمی توسط اهالی آب‌پخش تولید شده است که تعداد زیادی کتاب تاکنون توسط آن‌ها تالیف و روانه بازار کتاب شده است.

وی با اشاره به رونمایی پنج اثر جدید از نویسندگان آب‌پخش، خاطرنشان کرد: این مراسم به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شده است و این کتاب‌ها تنها گوشه‌ای از آثار تولیدی نویسندگان آب‌پخشی است.

مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب در زمینه‌های عمومی و تخصصی در کتابخانه امام محمد باقر (ع) آبپخش برگزار شد. این پنج عنوان کتاب توسط نویسندگان آبپخشی تالیف شده است.

«از هر خرمنی خوشه‌ای» و «تکیه بر باد» از حاج سید باقر موسوی، «خنجری بر گلوی رود» از دکتر کریم حیاتی، «ارزیابی تراوایی نسبی به کمک روش‌های نیمه تحلیلی» از فرشاد درگاهی و «روش شناسی پژوهش‌های کمی و کیفی» از یوسف خلیفه کتاب‌هایی بود که رونمایی شد.

انتهای پیام /پ

 رونمایی از ۵ عنوان کتاب عمومی و تخصصی در آبپخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.