شکست خفیف شهروند

تیم فوتسال شهروند ساری دست خالی از نقش جهان بازگشت.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ،در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دیروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان تیم‌های گیتی‌پسند و شهروند ساری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهروند با نتیجه دو بر یک مغلوب شاگردان حسین شمش شد.

مسعود دانشور در دقیقه ۲۵ و احمد اسماعیل پور در دقیقه ۳۰ برای گیتی پسند گلزنی کردند و طا‌ها مرتضوی هم تنها گل تیم شهروند ساری را در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند.

برای تیم شهروند ساری سینا پرکاس، عارف عالی منش، طا‌ها مرتضوی، علی ابراهیمی، مراد ناظری، رضا امانی، محمدرضا کرد، محمد طاهری، سعید بلباسی، ابوالفضل افضلی، مرتضی عظیمایی و سید علی کیایی با هدایت محمد اسماعیل پور به میدان رفتند و در مقابل احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، ابوالقاسم عروجی، سعید احمد عباسی، لئوناردو سیلوا، مسعود دانشور، حسین حسینی، ویتور هوگو، محمد زارعی و سعید افشار شاگردان حسین شمس بودند که به مصاف شهروندی‌های مهمان رفته بودند.

تیم شهروند ساری با قبول این باخت با ۲۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و

گیتی پسند اصفهان هم با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول در تعقیب تیم مس سونگون ۴۴ امتیازی برای قهرمانی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ر

شکست شهروند ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار