ضرورت اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه آهن اردبیل

برای تکمیل راه آهن اردبیل در دولت فعلی ضروری است سالانه ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یابد.

 

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه راه آهن اردبیل تصریح کرد: در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور موضوع راه‌آهن اردبیل مطرح و درخواست شد اعتبار مناسبی برای آن اختصاص یابد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی به فصل بودجه‌ریزی تقاضای ما اعتبار مطلوب برای تکمیل این پروژه بود که در نهایت مقرر شد سال آینده ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن اختصاص یابد.

استاندار اردبیل  با بیان اینکه سال آینده راه آهن اردبیل جزو چهار پروژه اولویت دار ریلی دولت خواهد بود، تاکید کرد: این میزان اعتبار به نسبت اعتبار سال جاری به دوبرابر افزایش یافته اما همچنان برای تکمیل پروژه در بازه زمانی مقرر کفایت نمی‌کند.

بهنام جو افزود:  ضروری است برای تکمیل راه‌آهن تا پایان دولت آقای روحانی و سه سال آینده، سالانه ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد.

وی گفت:مسئولان استانی و نمایندگان همچنان پیگیر افزایش اعتبار این پروژه هستند و تأمین اعتبار از منابع دیگر نیز در دست بررسی است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه برای تکمیل راه‌آهن رئیس‌جمهور به مردم اردبیل قول مساعد داده است، ابراز امیدواری کرد نسبت به تأمین بودجه این پروژه مساعدت ویژه شود.

 

انتهای پیام/ع

راه آهن اردبیل جزو چهار پروژه اولویت دار ریلی دولت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.