کشف کلاهبرداری میلیاردی در بروجرد

فرمانده انتظامی استان بروجرد از دستگیری متهم و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان بروجرد گفت: در پی مراجعه سه نفر از اهالی بروجرد به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار با جلب اعتماد آنان و بکارگیری روش‌های متقلبانه مبالغی را از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت:با بررسی‌های تخصصی پلیسی محرز شد شاکیان پرونده دارای مغازه‌های عمده فروشی مرغ زنده هستند و فرد متخلف با مراجعه به آن‌ها و با استفاده از روش چند مرحله معامله و پرداخت وجوه مورد معامله در موعد مقرر، اعتماد آنان را جلب و بار دیگر با خرید مقادیر زیادی مرغ زنده و موکول کردن زمان پرداخت بهای آن‌ها به روز‌های آتی اجناس خریداری شده را تصاحب و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: با تلاش ماموران و هماهنگی مرجع قضائی فرد خاطی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار مهدیان نسب در پایان با بیان اینکه متهم به مبلغ یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرده است گفت:با تکمیل پرونده متهم به مرجع ذیصلاح معرفی شد

انتهای پیام/پ

دستگیری کلاهبردار در لرستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.