مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل؛

عضویت در کتابخانه های عمومی اردبیل 24 آبان رایگان است

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، عضویت در کلیه کتابخانه های عمومی استان فردا 24 آبان ماه رایگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رباب عزیزخانی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: کلیه هم استانی ها می توانند فردا 24 آبان ماه با به همراه داشتن کارت شناسایی و یک قطعه عکس به کتابخانه های عمومی استان مراجعه کنند و به صورت رایگان به عضویت کتابخانه ها درآیند.

وی با خاطرنشان کردن اهمیت ایجاد علاقه مندی به کتاب و مطالعه در آینده کودکان، از کلیه والدین خواست با عضویت کودکان خود در کتابخانه های عمومی آنها را با کتاب به عنوان مفیدترین وسیله پرکردن اوقات فراغت آشنا کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه در تمامی کتابخانه های عمومی استان اردبیل و به ویژه کتابخانه مرکزی اردبیل، بخش کتابخانه کودک وجود دارد افزود: قرار است در آینده نزدیک جلسات هفتگی قصه گویی و آموزش رایگان زبان انگلیسی در بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شود.

عزیزخانی از عضویت 5 از جمعیت باسواد استان اردبیل در کتابخانه های عمومی خبر داد و افزود: در حال حاضر 73 باب کتابخانه عمومی در مناطق مختلف استان دایر است که 15 واحد آن در روستاهای پرجمعیت فعالیت دارند.

وی همچنین از افتتاح دو باب کتابخانه عمومی در شهرهای فخرآباد و موران در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

به گفته وی، رونمایی از دو جلد کتاب تازه چاپ شده از نویسندگان استان، برگزاری کمپین من هم عضو کتابخانه عمومی هستم، معرفی کتابهای فاخر و تجلیل از کتابخوان ها و کتابداران نمونه از مهمترین برنامه هایی هستند که در هفته کتاب و کتابخوانی برگزاری می شوند.

 

انتهای پیام/ح

فعالیت 73 باب کتابخانه عمومی در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار