رئیس آموزش و پرورش اردکان:

زنگ مبارزه با دیابت در اردکان نواخته شد

رئیس آموزش و پرورش اردکان گفت:دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت و همچنین واسطه استمرار زندگی برای دیگر افراد جامعه فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد اشرفیان رئیس آموزش و پرورش اردکان گفت : همه اقشار به خصوص دانش آموزان در معرض خطر ابتلا به بیماری دیابت هستند و برگزاری چنین مناسبت هایی تلنگری برای پیشگیری و یادآوری این مساله می باشد .

 اشرفیان افزود : برگزاری کلاس های آموزشی به منظور جلوگیری از این بیماری بسیار خطرناک و مهلک ضروری است.

وی اظهار داشت : دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت و همچنین واسطه استمرار زندگی برای دیگر افراد جامعه فعالیت خواهند کرد به ویژه اینکه در خانواده ها می توانند اثرگذار باشند.

این مسئول گفت : دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و باید زمینه ای ایجاد شود تا نسلی سالم و پر انرژی داشته باشیم و در آینده به مشکل برخورد نکنیم.

به مناسبت هفته سلامت نیز در این مدرسه جشنواره غذایی سالم با موضوع مبارزه با دیابت برگزار شد و جمعی از دانش آموزان ، دست پخت های خود را در راستای زندگی سالم و بدون دیابت به نمایش گذاشتند.

در نخستین روز از هفته سلامت ، زنگ مبارزه با دیابت با حضور فرماندار و دیگر مسئولان در مدرسه دخترانه آیت الله بهجتی اردکان نواخته شد.

انتهای پیام/ ی

نقش تاثیرگذار دانش آموزان  درپیشگیری از دیابت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار