همزمان با هفته وقف؛

برگزاری همایش وقف و حوزه‌های علمیه در لرستان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری همایش وقف و حوزه‌های علمیه همزمان با هفته وقف، در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام مرتضی خاکبازمدیر کل اوقاف و امورخیریه لرستان از برگزاری همایش وقف و حوزه‌های علمیه هفته وقف در لرستان خبر داد و با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه نقش مهمی در ترویج سنت حسنه وقف در جامعه دارند، گفت: مبلغان در منبر‌های تبلیغی خود باید مردم را با آثار و برکات وقف در حوزه‌های مختلف آشنا کنند.

وی با بیان اینکه مبلغان در مسیر ترویج فرهنگ وقف باید همت خود را بکار گیرند، ادامه داد: همکاری و تعامل حوزه‌های علمیه با اوقاف و امور خیریه موجب ترویج فرهنگ وقف در بین مردم و احیای موقوفات خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان خاطر نشان کرد: مبلغان با فرهنگ سازی وقف در جامعه می‌توانند در رفع محرومیت و هزینه درآمد موقوفات براساس نیاز واقفان گام بردارند.

حجت الاسلام خاکباز با اشاره به اینکه هفته وقف از ۲۵ آبان ماه آغاز خواهد شد، گفت: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن، وقف و حوزه‌های علمیه و وقف و رسانه را از جمله مهمترین برنامه‌های هفته وقف در لرستان برشمرد.

وی در پایان برگزاری همایش وقف واقتصادمقاومتی، تولیدواشتغال، بزرگداشت و معرفی عالمان و واقفان خیراندیش و برگزاری نشست تخصصی وقف با دانشگاهیان و فرهیختگان با محویت وقف را نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده هفته وقف برشمرد.

انتهای پیام/م

همایش وقف و حوزه‌های علمیه در لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.