نمایش «آیین دایره‌زدایی از یک در گچ مانده قفقازی» به عنوان نمایش منتخب بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان در تالار هنر تهران اجرا می‌شود.

نمایش «آئین دایره‌زدایی از یک در گچ مانده قفقازی» در جشنواره تئاتر فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نمایش «آیین دایره‌زدایی از یک در گچ مانده قفقازی» به سرپرستی و کارگردانی سجاد طهماسبی کاری از گروه تئاتر «قاب خالی» تویسرکان به سی و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

نمایش «آیین دایره‌زدایی از یک در گچ مانده قفقازی» به عنوان نمایش منتخب بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

این نمایش پس از پذیرفته شدن در جشنواره تئاتر فجر، 6 بهمن ماه در تالار هنر تهران دو اجرا خواهد داشت.

بازیگرانی همچون وحید قلخانباز، فاطمه بیات، صادق قمری، پیمان نوری، صبا مالمیر، هدیه عبدالملکی، حسین عبدالمنافی، حسین عبدالمنافی، علی اصغر تکلو، رعنا فراهانی به ایفای نقش پرداخته و موسیقی کار هم بر عهده حسین درویشی، محمد نیکو منش و فرزاد ظاهری است.

همچنین هنرمندان دیگری از جمله سجاد باقری به عنوان دستیار کارگردان و امین مظفری (طراح صحنه و آکسسوار) امین الوندی (طراح نور)، فاطمه شاه‌میرزایی (طراح نور و منشی صحنه)، وحید نقیئی(طراح پوستر و بروشور)، ملیکا گل‌میرزایی (طراح گریم) و اصغر نجفی (مدیر صحنه) حضور دارند.

انتهای پیام/ص.ف

اجرای نمایش«آئین دایره‌زدایی از یک در گچ مانده قفقازی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.