بهره مندی بیش از هزار نفر از مددجویان چالوس از خدمات آموزش خانواده

هزار و ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان چالوس از ابتدای امسال تاکنون از خدمات آموزشی خانواده بهره‌مند شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت: هزار و ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون از خدمات آموزش خانواده بهره‌ مند شدند.

وی افزود: خدمات آموزش خانواده با هدف  تلاش در جهت اصلاح سبک زندگی و اندیشه درجامعه هدف، تقویت ایمان واعتقاد به مبانی اسلام و گسترش بینش الهی بر اساس آموزه‌های دینی، تحکیم بنیان نهاد خانواده، تقویت احساس کرامت اجتماعی وبر انگیختن عزت نفس برای مددجویان اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس با بیان اینکه ۱۲ دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای مددجویان این شهرستان از ابتدای سال  تاکنون برگزار شده است، گفت: ۳۵۵ نفر از افراد بهره‌مند شده از این آموزش‌ها زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان، دختران غیر محصل و جوانان در آستانه ازدواج بوده اند.

قمی با بیان اینکه ۳۷۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: خدماتی مانند کمک هزینه دانش آموزی و دانشجویی، کارو دانش، شهریه دانشجویی، خوابگاه، راهیابی به دانشگاه به این افراد ارائه شد.

وی گفت: د. ۲ هزار و ۵۹۰ نفر در چالوس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

خدمات آموزش خانواده برای هزار مددجو در چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.