رئیس شورای اسلامي شهر همدان:

شهردار همدان به زودی انتخاب می‌شود

رئیس شورای اسلامي شهر همدان گفت:به دنبال شهرداری کارآمد توانمند و دارای کارنامه موفق برای همدان هستیم.

شهردار همدان به زودی انتخاب می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ ابراهیم مولوی رئیس شورای شهر همدان در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار کرد: انصراف شهردار همدان به یکی از مباحث داغ در شهر همدان تبدیل شده است که توضیحات بسیاری در این زمینه روزهای گذشته ارائه شده است.

وی افزود: تمام مردم و بزرگان شهر همدان به دنبال بودند تا شهردار کارآمد، قوی، توانمند و دارای کارنامه موفق برای همدان انتخاب شود که در نهایت شورای شهر از بین 40 گزینه به حسین مرادی که سابقه شهرداری مناطق 4 و 22 تهران را برعهده داشت دست پیدا کرد.

رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: با توجه به رأی 11 نفر از اعضای شورای شهر همدان به شهردار منتخب وی پرانگیزه آماده حضور در شهرداری همدان بود ولی پس از انتخاب، متوجه بروز بیماری در یکی از اعضای خانواده خود شد.

مولوی عنوان کرد: همین امر سبب شد تا وی صادقانه در شورای شهر همدان حاضر شده و اعلام کند امکان حضور در همدان و خدمت در شهرداری را نداشته باشد، از سوی دیگر اگر به وی بیش از حد اصرار می‌شد امروز شاهد فعالیت مثمر ثمری از سوی وی نبودیم چراکه تنها جسم شهردار در همدان بود و روح و روان وی پیش خانواده‌اش بود.

وی درباره انتخاب شهردار همدان نیز گفت: روزهای آینده گزینه‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرند و از بین این گزینه‌ها شهردار همدان معرفی می‌شود.

رئیس شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه کسی خدمات شورای شهر همدان را مصادره به مطلوب نکند، اظهار کرد: نگاه مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری همدان به پروژه‌های خیرساز حمایتی بوده و در این زمینه همراهی لازم وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

انتخاب شهردار کارآمد برای استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.