جمع آوری کمک فعالان اقتصادی برای زلزله زدگان

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: اتاق بازرگانی یاسوج کمک های نقدی و غیر نقدی فعالان اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد را برای زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری و ارسال می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در اطلاعیه ای از فعالان اقتصادی بخش خصوصی، تشکل‌ها، اتحادیه ها، تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان خواست: اقلام ضروری شامل پتو، انواع کنسرو، البسه گرم، لوازم گرم‌کننده، آب معدنی، شیر خشک، چادر، موکت، زیرانداز را برای ارسال به مردم زلزله زدگان غرب کشور جمع آوری و به اتاق بازرگانی یاسوج تحویل دهند.

کیانی افزود:اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف بشردوستانه خود و با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه بخش خصوصی،خیرین و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: فعالان اقتصادی، کمک های غیرنقدی و نقدی خودرا برای توزیع بین زلزله زدگان، با هماهنگی های انجام شده به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج تحویل دهند تا این کمک ها در سریعترین زمان ممکن میان مردم آسیب دیده استان کرمانشاه توزیع شود.

 

انتهای پیام/ش

 اتاق بازرگانی یاسوج کمک های فعالان اقتصادی استان را جمع آوری می کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.