ارسال ۲۰ دستگاه کامیون و تریلی کمکهای مردم ارومیه به زلزله زدگان

شهردار ارومیه اعلام کرد: صبح امروز، 20 دستگاه کامیون و تریلی شامل کمک های مردمی شهر ارومیه از مقابل شهرداری جهت کمک به مردم زلزله زده شهرستان کرمانشاه اعزام شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه  بیان کرد:  20 دستگاه کامیون و تریلی کمکهای مردم ارومیه به زلزله زدگان غرب کشور؛ شهر ازگله و سرپل ذهاب و  روستاهای آن  به طور مستقیم از طریق شهرداری اعزام شدند و از  آنجا توسط نیروهای شهرداری ارومیه بین مردم  توزیع می شوند.

وی با عرض تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در غرب کشور  و آرزوی غفران الهی برای درگذشتگان و شفای عاجل برای مصدومان،  و صبر جزیل برای بازماندگان ، گفت:  شهرداری ارومیه جهت جمع آوری کمک های مردمی  از مقابل شهرداری به مردم شریف آن منطقه در کنار نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی با نشر  فراخوان کمک های مردمی  از طریق صدا وسیما و شبکه های اجتماعی آمادگی خود را اعلام  کرد .

وی  افزود:  بعد  از اعلام فراخوان کمک های مردمی شاهد  سیل عظیم کمک های  بی دریغ مردمی به مردم داغدار شهرستان کرمانشاه  تا پاسی از شب بودیم .

شهردار ارومیه با تشکر از حس انسان دوستی مردم شریف ارومیه  با اهداء کمک های خود به زلزله زدگان کرمانشاه ، گفت : مردم با این کمک های مردمی حس انسان دوستی خود را با اهدای کمک های خود در قالب اقلام مواد  غذایی، پتو،  البسه، بخاری  و چادر  و آب آشامیدنی دوباره  در شهر ارومیه به تصویر کشیدند.

وی اضافه کرد:  کمک های مردمی،  مردم ارومیه  از مقابل شهرداری مرکزی واقع در میدان انقلاب و مناطق 5 گانه شهرداری تا روز پنجشنه این هفته تدوام خواهد داشت .

شهردار ارومیه افزود:  مردم می توانند اقلام مورد نیاز  شامل  پتوی تازه، چادر، لوازم گرمایشی، کنسرو، آب معدنی، نان، قند، شکر، برنج و روغن را به ایستگاه های یاد شده تحویل دهند.

انتهای پیام/ح

ارسال کمکهای مردمی ارومیه به مناطق زلزله زده غرب کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.